قیمت لحظه‌ای گرم 18 | ----- تومان
مشاهده قیمت‌های بیشتر
سکه طرح امام تومان
سکه بهار آزادی تومان
نیم سکه تومان
ربع سکه تومان
ساعت بروزرسانی
قیمت لحظه‌ای گرم 18 | 0 تومان
مشاهده قیمت‌های بیشتر
سکه طرح امام تومان
سکه بهار آزادی تومان
نیم سکه تومان
ربع سکه تومان
ساعت بروزرسانی
دنیای طلا و جواهر

نکته های خرید سرویس طلا

یکی از معمول ترین خریدهای عروسی، خرید سرویس طلا برای عروس است. که معمولا زمان زیادی برای خرید آن صرف می شود. البته بانوان دیگر نیز ممکن است به خرید سرویس طلا بپردازند. اما به طور کلی دختران مجرد علاقه ای به خرید سرویس طلا ندارند و معمولا نیم ست های طلا را ترجیح می دهند. بانوانی که سرویس طلا خریداری می نمایند نیز معمولا در مراسمات و جشن ها از آن استفاده می نمایند. با توجه به این موضوع که سرویس طلا شامل دستبند، گردنبند، گوشواره و در برخی از مواقع انگشتر است. اگر با لباس شما هماهنگی نداشته باشد، نه تنها زیبایی و جذابیتی ایجاد نمی کند. بلکه می تواند منجر به آشفتگی ظاهر شما نیز شود. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با نکات حائز اهمیت و راهنمای خرید سرویس طلا، به طور کامل آشنا کنیم.

نکاتی که پیش از خرید سرویس طلا باید به آن توجه نمایید

اگر قصد خرید سرویس طلا را دارید، بهتر است در ابتدا به برخی از نکات کلیدی توجه نمایید. از مهم ترین نکاتی که پیش از اقدام جهت خرید سرویس طلا باید به آن ها توجه داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بودجه: اولین نکته ای که قبل از خریدن سرویس طلا باید به آن توجه نمایید، این است که بودجه شما چقدر است؟ با توجه به این موضوع که سرویس طلا شامل چند قلم از زیورآلات می شود، قطعا هزینه ای که بابت خرید آن می پردازید، بسیار گران تر از خرید سایر زیورآلات است. بنابراین ابتدا مشخص نمایید که چقدر می توانید برای خرید سرویس هزینه کنید. هنگام مراجعه به طلافروشی نیز از فروشنده بخواهید سرویس هایی را به شما معرفی نمایند که در محدوده بودجه شما قرار گرفته است. تا از پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری نمایید.
  • سبک مورد پسند: افراد محدودی وجود دارند که چندین سرویس طلا را در جعبه زیورآلات خود نگه می دارند. در حالت نرمال هر بانویی تنها یک سرویس طلا خریداری می نماید و ترجیح می دهند باقی زیورآلات خود را به صورت جداگانه و تک خریداری نماید. یکی از دلایل این کار قیمت بسیار بالای سرویس های طلا است. معمولا افراد در شرایط عادی نمی توانند هر بار که قصد خرید طلا دارند برای خرید سرویس طلا اقدام نماید. همچنین معمولا سرویس های طلا را نمی توان به صورت روتین و دائمی استفاده نمود. به همین دلیل یک سرویس طلا جهت استفاده در مهمانی ها و مراسمات بزرگ کفایت می کند. به همین دلیل به سبک مورد پسند خود توجه داشته باشید. در صورتی که تنها به دلیل تایید دیگران و یا مد روز سرویس طلای خود را انتخاب نمایید، ممکن است پس از مدتی از آن خسته شوید و دیگر علاقه ای به استفاده نمودن از آن نداشته باشید.

  • مشخص نمودن انگیزه شما از خریدن سرویس طلا: همچنین پیش از آن که بخواهید برای خرید سرویس طلا اقدام کنید، مشخص نمایید که هدف شما از خرید آن چیست؟ آیا می خواهید از آن به عنوان یک سرمایه گذاری کوچک استفاده نمایید؟ یا اینکه قصد دارید زیورآلاتی جذاب و زیبا داشته باشید که در مهمانی ها جذابیت استایل شما را چند برابر نماید؟ در صورتی که بخواهید از آن به عنوان سرمایه گذاری استفاده نمایید، به راحتی می توانید هر سرویسی را که با بودجه شما هماهنگی داشت خریداری نمایید. اما در صورتی که قصد دارید از آن به عنوان زیورآلات در مراسمات و مهمانی ها استفاده نمایید، قطعا هماهنگی آن با استایل شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است
  • انتخاب طلا فروشی مطمئن: با توجه به تعداد زیورآلات موجود در سرویس طلا و همچنین هزینه نسبتا زیادی که جهت خرید سرویس طلا پرداخت خواهید کرد، بهتر است طلافروشی مطمئن و معتبری را برای خرید انتخاب نمایید. زیرا در صورت تقلبی بودن طلا و یا بیشتر اعلام نمودن وزن سرویس طلا، مبلغ قابل توجهی را از دست خواهید داد. به همین دلیل انتخاب طلا فروشی معتبر و مطمئن از نکات بسیار حائز اهمیتی است که پیش از اقدام برای خریدن سرویس طلا باید به آن توجه نمایید.

نکات کلیدی و راهنمای خرید سرویس طلا

  • اگر قصد دارید از سرویس طلا در روز عروسی خود استفاده نمایید. بهتر است به ترندهای روز توجه داشته باشید و سرویس طلایی را خریداری نمایید که کاملا با سبک و مدل لباس عروس شما هماهنگی داشته باشد. در غیر اینصورت نه تنها جلوه منحصر به فردی نخواهد داشت. بلکه می تواند زیبایی لباس عروس شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
  • اگر مبلغ بودجه قابل توجهی دارید، بهتر است به جای خرید یک سرویس سنگین و شلوغ، دو سرویس ظریف و زیبا را خریداری نمایید. در این صورت می توانید به راحتی سرویس های خود را برای دو سبک متفاوت مورد استفاده قرار دهید.
  • اگر سرویس طلای مد نظر خود را پیدا نکرده اید. بهتر است از خرید سرویس طلا متفاوت با سلیقه خود اجتناب نمایید. زیرا قطعا پس از مدتی از آن دلزده خواهید شد. بهتر است با پرداخت کمی هزینه بیشتر سرویس طلای مد نظر خود را سفارش دهید تا برای شما بسازند. برخلاف تصور این کار تفاوت هزینه خیلی زیادی برای شما نخواهد داشت.

 

  • اگر قصد دارید در طولانی مدت از این سرویس طلا استفاده نمایید. بهتر است مد را فراموش کنید و به سراغ سرویس هایی بروید که هرگز قدیمی نمی شوند. به طور مثال سرویس های کلاسیک و مدرن از جمله سبک هایی هستند که هرگز زیبایی خود را از دست نمی دهند و قدیمی نمی شوند.
  • حتما زمان کافی و مناسبی را برای خرید سرویس طلا در نظر بگیرید. خرید عجله ای می تواند موجب شود تا شما انتخاب متناسب با سلیقه خود را نداشته باشید. به همین دلیل بهتر است زمانی برای خرید سرویس طلا اقدام کنید که با حوصله و دقت بتوانید تمامی مدل هایی که در اختیار شما قرار می گیرد را ارزیابی نمایید و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.
  • نکته حائز اهمیت دیگری که باید به آن توجه نمایید، فرم چهره و رنگ پوست شما است. حتما سرویس طلایی را خریداری نمایید که رنگ متناسب با چهره شما داشته باشد و با فرم صورت شما هماهنگی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه