قوانین و مقررات

با عضویت در ماهان گلد، موافقت خود را در خصوص موارد و شرایط زیر اعلام می‌نمایید

– هنگامی که در ماهان گلد ثبت نام ‌کنید، ملزم به ارائه اطلاعات صحیح و ثبت نام هستید

– شما اطلاعات کامل، صحیح و دقیق فعلی خود را طبق فرم ثبت نام”ماهان گلد ” ارائه خواهید کرد

– مسئولیت حفظ محرمانه بودن و محدود نمودن دسترسی ، استفاده از حساب و رمز عبور و کلیه فعالیت‌هایی که با آن حساب کاربری و رمز عبور اتفاق می‌افتد، بر عهده شخص ثبت نام شده است

– عضو موافقت می‌کند که هرگونه استفاده غیر مجاز از رمز عبور یا حساب کاربری و هرگونه نقض امنیت را فوراً به ماهان گلد اطلاع رسانی نماید. ماهان گلد به هیچ وجه مسئولیتی در قبال از دست دادن مستقیم یا غیرمستقیم سود یا خسارت ناشی از افشای نام کاربری و یا رمز عبور شخص عضو نخواهد داشت. شایان ذکر است که هیچ زمانی نمی‌توانید بدون کسب اجازه صریح صاحب حساب، از حساب شخص دیگری استفاده کنید.

– در صورت هرگونه استفاده نامناسب، غیر مجاز یا غیرقانونی از حساب شما توسط خودتان یا هر شخصی که به ماهان گلد و یا خدمات آن خسارتی وارد کند، متعهد به جبران آن هستید.

– برای اینکه اطلاعات ثبت نامی شما درست، دقیق، به روز و کامل باشد، باید آنها را به موقع بروزرسانی نمایید. اگر هرگونه اطلاعات غیر واقعی، نادرست، قدیمی یا ناقص ارائه دهید یا ماهان گلد دلایل قابل استناد برای اثبات خلاف واقع بودن، نادرست بودن، قدیمی یا ناقص بودن این اطلاعات داشته باشد، حق دارد دسترسی شما به پلتفرم و/یا عضویت شما در پلتفرم را به حالت تعلیق درآورد، محدود یا لغو کند.

– ماهان گلد می‌تواند (در صورت لزوم) هرگونه تحقیق و بررسی (چه مستقیم و چه از طریق شخص ثالث) را انجام دهد و از شما بخواهد اطلاعات یا مستندات بیشتری را برای تأیید/تصدیق هویت و کسب و کار خود در اختیارش قرار دهید.

– اگر شما نماینده یک کسب و کار هستید یا از طرف یک واحد کسب و کار ثبت نام کرده‌اید، اطلاعات یا اسناد درخواستیِ ما شامل پروانه کسب (مجوز کسب و کار) شما، روزنامه رسمی تاسیس و آخرین تغییرات دارندگان حق امضاء مجاز و سایر اسنادی باشد که نشان دهنده اختیارات هر شخصی برای اقدام از طرف آن واحد کسب و کار است.

– شما متعهد می‌گردید که در صورت عدم ارائه اسناد و مدارک درخواستی، ماهان گلد بدون هیچ گونه مسئولیتی می‌تواند دسترسی شما به پلتفرم و یا عضویت شما در پلتفرم را محدود، تعلیق یا لغو کند. همچنین ماهان گلد حق لغو حساب‌های تأیید نشده یا حساب‌هایی که برای مدت طولانی غیرفعال بوده‌اند را دارا می باشد

 

علائم تجاری و حق کپی رایت

علائم تجاری و کلیه حقوق ثبت شده یا نشده در mahangold.ir و لوگوهای مرتبط یا کلمات و لوگوهای دیگر در پلتفرم ، توسط قوانین مالکیت معنوی حفظ می‌شوند

علائم تجاری مادی و معنوی نرم‌افزارهای به‌کار رفته در ماهان گلد ، متعلق به شرکت ایرانیان پخش ماهان گلد برزکاران است.

تمام مطالب و محتوا موجود در پلتفرم ، از جمله متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون‌های دکمه‌ای ، تصاویر ، کلیپ‌های صوتی‌ ، گردآوری داده‌ها و نرم افزار ، اثر و حق کپی رایت آن متعلق به ماهان گلد می‌باشد.

 

انصراف از دسترسی و یا عدم عضویت

مطابق با این توافقنامه ماهان گلد می‌تواند با در نظر گرفتن کلیه حقوق و قوانین، در هر زمان و بدون اطلاع قبلی، هرگونه عضویت و یا دسترسی شما به پلتفرم را بدون محدودیت در نقض این توافق نامه محدود، معلق یا لغو کند.

چنانچه به دلیل بروز حوادث غیرمترقبه از قبیل جنگ، شورش، سیل، زلزله، حریق و نظایر آن که از اراده طرفین خارج، حوادث نوظهور، غیرقابل پیش‌بینی و یا غیرقابل برطرف نمودن باشد و ایفای تعهدات از ناحیه یکی از طرفین را غیرممکن سازد، قرارداد به حالت تعلیق درمی‌آید و اگر این وضعیت بیش از یک ماه ادامه یابد و طرفین در مورد آن به توافق نرسند، این مدت به مدت قرارداد افزوده می‌شود. در صورت بروز اختلاف مطابق مفاد قراردادی رفع اختلاف می‌گردد و در صورت بروز اختلاف در تشخیص شرایط فورس ماژور، نظر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران مناط اعتبار است. نوسانات قیمت ارز و یا وفور و یا کمبود کالا در بازار فورس ماژور نیست. در صورت ادعای تامین کننده مبنی بر فورس ماژور باید گواهی از مراجع ذیربط اخذ و به طرف مقابل ارائه کند.

 

قوانین حاکم

ماهان گلد در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. برخی از این قوانین عبارتند از:

  • قانون تجارت
  • قانون تجارت الکترونیکی
  • قانون مدنی
  • قانون مسئولیت مدنی
  • قانون نظام صنفی کشور
  • قوانین و مقررات مالیاتی
  • قانون جرایم رایانه‌ای
  • قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان
  • قانون مبارزه با پولشویی
  • قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز
  • قانون تعزیرات حکومتی
  • قانون مبارزه با مواد مخدر
  • قانون مواد خوردنی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی